Specjalista ds. administracji
Specjalista ds. administracji
Opis stanowiska:
Specjalista ds. administracji jest odpowiedzialny za obsługę administracyjną Sekretariatu.
Zakres obowiązków:
- Realizacja zadań związanych z prowadzeniem i utrzymaniem sprawnie funkcjonującego biura
- Prowadzenie i monitorowanie firmowego kalendarza
- Obsługa kasy fiskalnej
- Przyjmowanie gości i obsługa spotkań odbywających się w biurze firmy
- Wsparcie pracowników w zakresie organizacji spotkań i podróży służbowych
- Telefoniczny kontakt z interesantami
- Współpraca z firmami kurierskimi
- Obsługa oraz archiwizacja dokumentacji, rejestracja umów
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie
- RODO - nadzór nad stosowaniem i egzekwowaniem procedur, aktualizacja wymaganej prawem dokumentacji związanej z przetwarzaniem danych osobowych przy ścisłej współpracy z IODO
- Monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych
- Współorganizacja imprez i wyjazdów firmowych
- Przygotowywanie listów przewozowych i dokumentów wysyłkowych
- Wprowadzanie zamówień do ERP
- Wystawianie korekt sprzedaży
- Rejestr korekt sprzedaży
Poszukiwane kompetencje:
- Wykształcenie min. średnie
- Min. dwuletnie doświadczenie na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków
- Zdolności komunikacyjne
- Zdolności organizacyjne, samodzielność
- Znajomość programów pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę w polskiej firmie z tradycją
- Zniżki na produkty firmy
- Programy rozwojowe i szkoleniowe
- Prywatna opieka medyczna
- Wpływ na dalszy rozwój firmy